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아마존에서 번들 구매후 환불? 해보신분 계신가요?
게시물ID : gametalk_185091짧은주소 복사하기
작성자 : Beerholic
추천 : 0
조회수 : 487회
댓글수 : 2개
등록시간 : 2014/06/09 08:28:50
이런경우는 또 처음이라 게토게분들께 여쭙니다
 
아마존 5월세일에 게임을 샀습니다 어드벤쳐 번들인데
3개는 스팀등록이고 2개는 다운로드인 5개짜리 번들입니다
 
http://www.amazon.com/gp/product/B00GJ1X5Q0/ref=ox_ya_os_product_refresh_T1
 
정가야 비싼데 스팀가격으로 보통 한게임당 10불 내외로 하고 세일도 곧잘했지만 개당 오륙불은 했었는데요
이렇게 한회사걸 전부 ...거기다가 세개만 등록된다고해도 8불이면 괜찮은 가격인지라
스팀에 찜해두고 있었는데 세일목록에 떴길래 고민도안하고 질렀는데 ㅠㅠ
 
일단 스팀등록 3건은 잘등록되어있는상태입니다.
신작들은 그냥 다운로드라서 설치해보는 과정에서
넥스트 빅씽만 액티베이션 키가 안먹어서 아마존에 문의를 했는데 오늘온답변이 아래와 같네요
엄청 싸게 샀는데 정가 오십불짜리를... 한개 안되서 시리얼키확인해달라고했더니 5개 짜리 번들을 환불해준다고 ???
그것도 뉘앙스가  참.. 원래 환불안되는데 니사정이 그러니까 특별히 환불해준다고 .... 황당하기 그지없습니다.
 
번들중에 시리얼키 하나 나갔다고 전부 환불한다고하는데 걍 네 하고 있어야 하나요?
일단 전 게임원한다고 시리얼키 다시보내달라고 해보려고하는데 비슷한경우 겪으신분 계시면 조언 부탁드립니다
 
 
Hello 비어홀릭
I'm sorry to hear about the issue with Focus Adventure Bundle.

As a standard policy, Games, Game Items, and Software Downloads are not returnable after purchase. However, because of the circumstances, I've made a one-time exception and issued a refund in the amount of $8.00.

Your refund should be completed within the next 2-3 business days and will be applied to the payment method used for the original purchase. Once processed, you'll be able to see the refund request here:

https://www.amazon.com/gp/css/summary/edit.html?orderID=

Once the refund has been processed, the game item will no longer appear in Your Games and Software Library. The publisher may also disable the product key. The game operator may remove the item from your game account, as well.

We look forward to seeing you again soon.

Best regards,
Marsoleno G.
Original Message







---------------
06/08/14 02:29:46
Your Name: 비어홀릭
Order Id:
Comments:during The Next BIG Thing [Download]
occur error about activation key

error massage as bellow

----------------
Activation process has been terminated


The activation key was not found in the database. Most likely the activation key has been entered incorrectly.

Press 'Back' to retry activating (please verify the correct input of the activation key) or click 'Exit' to abort.

If the problem persists, please visit our support homepage for possible solutions: https://support.securom.com/PAunlock/?c=1200

---------------
So I was go to URL "https://support.securom.com/PAunlock/?c=1200"
and follow order step 2.
it say

"
Serial invalid!
Make sure that you typed in your Serial correctly!
"

can you help this problem?
i can't get game that i was bought
---------------

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