FeralPony ?? Associate Game Designer Quote:
Originally Posted by Varggrim What is the targeting pattern of Heimer's Turrets? Is it the closest target/Champion attacking him? Will there be ever the opportunity to change it to something like "Enemy with the least health" or Enemy attacking the turret"? |
This is something I was addressing in the Heimer remake actually. It's been a while and I can't actually recall what the old targeting method is to be totally honest. The current iteration of the new turret AI is as follows (all things subject to change as always). 1 - The last Champions Heimer hit with his wrench2 - The closest enemy Champion that recently attacked Heimer3 - The last Minion Heimer hit with his wrench4 - The same target the turret was previously attacking5 - The closest enemy unit to Heimer솔직히 말해서 원래 딩거 터렛의 어그로 방식이 확실하게 기억이 안난다. 딩거 리메이크때 바뀔 터렛의 인공지능은 다음과 같다.터렛 우선순위 1 - 딩거가 마지막으로 평타로 공격한 챔피언2 - 딩거를 마지막에 공격한 가장 근접한 적 챔피언3 - 딩거가 마지막으로 평타로 공격한 미니언4 - 터렛이 제일 최근에 공격한 타겟5 - 딩거에 제일 근접한 적 유닛
솔직히 말해서 원래 딩거 터렛의 어그로 방식이 확실하게 기억이 안난다.
딩거 리메이크때 바뀔 터렛의 인공지능은 다음과 같다.
솔직히 말해서 원래 딩거 터렛의 어그로 방식이 확실하게 기억이 안난다
뭐하는 지거리야