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왜!!! 왜 날 만든거냐!!!! 왜!!!!!!!!!!
게시물ID : lol_223632짧은주소 복사하기
작성자 : nuclear7
추천 : 4
조회수 : 529회
댓글수 : 6개
등록시간 : 2013/04/29 18:07:17

FeralPony FeralPony ??  Associate Game Designer
This user has accepted the summoners code
416 of 417 Riot Posts   
1 Hour Ago

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Originally Posted by Varggrim View Post
What is the targeting pattern of Heimer's Turrets? Is it the closest target/Champion attacking him? Will there be ever the opportunity to change it to something like "Enemy with the least health" or Enemy attacking the turret"?
This is something I was addressing in the Heimer remake actually. It's been a while and I can't actually recall what the old targeting method is to be totally honest. The current iteration of the new turret AI is as follows (all things subject to change as always). 

1 - The last Champions Heimer hit with his wrench
2 - The closest enemy Champion that recently attacked Heimer
3 - The last Minion Heimer hit with his wrench
4 - The same target the turret was previously attacking
5 - The closest enemy unit to Heimer


솔직히 말해서 원래 딩거 터렛의 어그로 방식이 확실하게 기억이 안난다. 딩거 리메이크때 바뀔 터렛의 인공지능은 다음과 같다.

터렛 우선순위 

1 - 딩거가 마지막으로 평타로 공격한 챔피언
2 - 딩거를 마지막에 공격한 가장 근접한 적 챔피언
3 - 딩거가 마지막으로 평타로 공격한 미니언
4 - 터렛이 제일 최근에 공격한 타겟
5 - 딩거에 제일 근접한 적 유닛





솔직히 말해서 원래 딩거 터렛의 어그로 방식이 확실하게 기억이 안난다.

딩거 리메이크때 바뀔 터렛의 인공지능은 다음과 같다.




솔직히 말해서 원래 딩거 터렛의 어그로 방식이 확실하게 기억이 안난다





뭐하는 지거리야

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