Seller's message: "After looking into this issue, I found the 2nd item never left this location though it was packaged and ready to ship. I've never had to deal with a problem like this, but I would like to resolve this issue as fast as possible for you. If you like, I can simply issue a half refund or have the 2nd item sent to you priority so it'll get to you quickly."
내용인 즉슨
이 문제해결 요청을 보고난 뒤 저는 2번째 제품이 애초에 이곳에서 출고가 되지 않았다는것을 알았습니다. 포장되고, 발송할 준비까지 되있는 상태에서요.
(중략)
저는 당신에게 남은 피규어 값을 환불해 주던지, 아니면 남은 피규어를 고속 배송으로 당신에게 빠르게 도착할수 있게 보내드릴수있습니다.
대충 이런내용이네요
당연히 받아야쥐
문제해결 끝
다행이네요