게시판 즐겨찾기
편집
드래그 앤 드롭으로
즐겨찾기 아이콘 위치 수정이 가능합니다.
은신을 감지하는데 사양은 그렇게 크게 상관은 없나보네요.
게시물ID : heroes_990짧은주소 복사하기
작성자 : ekeo
추천 : 0
조회수 : 549회
댓글수 : 6개
등록시간 : 2015/06/25 19:42:39

[–]Hero.GG8bagels 3 점 8 달 전 

the physics engine will reveal cloaked units and units in fog by their interactions. a hanging lamp starting to swing for example. so i make sure that not matter how low of settings i need to play on i never have Physics ALL THE WAY OFF






[–]Hero.GG8bagels 1 점 8 달 전 

What? no thats not what i said. i said

physics engine will reveal cloaked units and units in fog

and

i never have Physics ALL THE WAY OFF

because i want the hints and help seeing those hidden units. i dont know how you got the idea of two different players physics engine and i dont konw how to make the simple point more clear. so i dont know how to help you. sorry




헌데 구글링하다가 본 레딧인데 은신캐가 램프같은곳을 지나갈때 흔들리는 정도가 그래픽옵션중 피직스 높낮이에 따라 다르다고하네요. 그래서 다른옵션은 다 낮춰도 피직스는 높게 한다는 것


이정도 빼고는 옵션을 낮고 높고에 따라 은신을 잘볼수 있냐 없냐가 유저에 따라 천차만별이네요. 결국은 은신은 타게팅이 안된다는것과 미니맵에 표시되지 않는다는것에 의의를 둬야할거같습니다.

전체 추천리스트 보기
새로운 댓글이 없습니다.
새로운 댓글 확인하기
글쓰기
◀뒤로가기
PC버전
맨위로▲
공지 운영 자료창고 청소년보호