게시판 즐겨찾기
편집
드래그 앤 드롭으로
즐겨찾기 아이콘 위치 수정이 가능합니다.
스팀 고객센터에서 온 답변인데 번역해주실수 있나요..
게시물ID : gametalk_312940짧은주소 복사하기
작성자 : FIutterShy
추천 : 0
조회수 : 1406회
댓글수 : 3개
등록시간 : 2016/06/02 13:57:49
옵션
  • 본인삭제금지
Thank you for contacting Steam Support.

Please do not open multiple tickets for the same issue. We answer all tickets as we are able to—opening more tickets only slows down the process for you and our other customers.

It appears due to an error in the purchasing process, the transaction failed. 

If you do see a charge on your UnionPay account, please reply to this ticket with a screenshot of the charge as it is shown on your account. Please include the Invoice ID or Transaction number that is listed in the transaction details, as soon as we have a screenshot we will investigate further.

If you encounter this issue again in the future, please completely exit the Steam client and your web browser to ensure all pending checkout windows are closed before attempting the purchase again. Purchases may fail due to having multiple checkout attempts in process simultaneously.

Please attempt your purchase again using a web browser instead of the Steam client. If possible, please use Internet Explorer 7+ or Firefox to complete this transaction. 

When using UnionPay as your payment method, you will be automatically re-routed back to Steam after filling in your information. This will confirm your purchase. This process can take several minutes. To avoid purchasing failures, please do not hit your back button or close the UnionPay window before this process is complete.

--------------------------------
이렇게 답변이 왔어요
제가 질문한 내용은 디스아너드를 구매했는데 3일정도 보류중이 떴다가 실패가 되었다, Unionpay를 이용해서 구매를했고 UnionPay에서 돈이 나갔다.

라는 내용과 함께 구매내역을 보냈어요

디스아너드 구매후 스팀지갑에 돈 충전했는데 그것도 보류중떴다가 실패되었다고 내용만 바꿔서 또 질문올렸구영...


제가 답변을 번역해보니까 
같은 문제로 여러번 질문하지 말아라 - 우리는 가능한 모든 질문을 열어보는데 너와 다른 고객들에게 답변이 느려질수 있다
이거는 구매과정에서 에러가났고 거래가 실패했다
유니온페이 계정에....???

이 다음부터 잘 모르겠어요.. 부탁드립니다 ㅜㅜ
꼬릿말 보기
전체 추천리스트 보기
새로운 댓글이 없습니다.
새로운 댓글 확인하기
글쓰기
◀뒤로가기
PC버전
맨위로▲
공지 운영 자료창고 청소년보호